Heb je vragen? Bel ons gerust op  0174 - 28 34 22. Wij helpen je direct!
Laden
Bezig met toevoegen...

Veel gestelde vragen

Iedere dag helpen wij vele klanten met verschillende vragen. We zorgen ervoor dat de klant zo snel mogelijk wordt voorzien van een eerlijk en duidelijk antwoord. Hier vind je een top 5 van de meest gestelde vragen.

Staat jouw vraag er niet tussen? Scroll dan naar beneden. Onderaan deze pagina vind je verschillende categorieën met vragen. Wil je liever persoonlijk geholpen worden? Dat is geen enkel probleem. We helpen je graag verder per telefoon: 0174 - 28 34 22, per mail: klantenservice@kippie.nl of door middel van ons contactformulier!


1. Ik heb een Kippiepan besteld! Vanaf hoelaat kan ik deze afhalen in de winkel?

Vanaf een uur of 10:00. Alle bestellingen worden 's ochtends vroeg klaargemaakt in de winkels. Als je dus tot een avond of langer van tevoren de bestelling hebt geplaatst, staat deze in de loop van de ochtend voor je klaar. Bestel je een Kippiepan via de website om deze dezelfde dag nog op te halen? Dan kun je een aantal uur na het plaatsen van de bestelling langs de winkel lopen. In die tijd is de bestelling voor je klaargezet.  

Alle bestellingen kunnen de gehele dag worden opgehaald. Uiteraard tot de sluitingstijd van desbetreffende winkel. Wil je de exacte openingstijden weten van jouw Kippie winkel? Neem dan een kijkje op onze winkelpagina.


2. Bezorgt Kippie ook?

Officieel bezorgt Kippie nog niet. Er zijn winkels die wel eens uitzonderingen maken en voor grote bestellingen even heen en weer rijden. Hiervoor kun je het beste direct contact opnemen met de ondernemer van de winkel zelf. Op onze winkelpagina vind je alle vestigingen en de contactgegevens.

Kippie is zeker bezig met de ontwikkelingen op het gebied van bezorgen. Op termijn zullen onze producten aan huis worden bezorgt. Nog eventjes geduld dus!


3. Hoe bewaar ik mijn Kippiepan als ik deze pas een volgende dag ga gebruiken?

De inhoud van de Kippiepan, dit kunnen hapjes zijn of complete maaltijden, wordt op een aluminiumschaal in de pan geleverd. Deze schaal is uitneembaar. Je kunt dus gemakkelijk de aluminiumschaal met inhoud uit de pan halen en in de koelkast bewaren. Alle hapjes en maaltijden zijn kraakvers. Je kunt de inhoud van de Kippiepan drie tot vier dagen goed bewaren in de koelkast.


4. Hoelang van tevoren moet ik mijn bestelling plaatsen?

Via de webshop kun je tot 15:00 uur een bestelling plaatsen om deze dezelfde dag op te halen. Ideaal dus als je nog niet precies weet hoeveel mensen er op je feestje/verjaardag komen of als je niet precies weet wat je wil hebben.

Als je de bestelling 's ochtends op wenst te halen, adviseren we je om tot een dag van tevoren te bestellen. Op deze manier kunnen de medewerkers van jouw Kippie winkel de bestelling al vroeg in de ochtend klaarmaken zodat deze op tijd voor je klaar staat!


5. Wanneer moet ik de Kippiepan weer terugbrengen?

Het liefst de pan binnen een week retourneren. Mocht dit niet uitkomen, dan kan er wellicht een uitzondering worden gemaakt. Hiervoor kun je het beste even contact opnemen met desbetreffende winkel.

Voor de pan wordt 15 euro borg gevraagd. Dit bedrag ontvang je direct terug bij het inleveren van de pan.

 

Overige vragen per categorie:

Laden
Laden