Heb je vragen? Bel ons gerust op  0174 - 28 34 22. Wij helpen je direct!
Laden
Bezig met toevoegen...

Veel gestelde vragen

Iedere dag helpen wij vele klanten met verschillende vragen. We zorgen ervoor dat de klant zo snel mogelijk wordt voorzien van een eerlijk en duidelijk antwoord. Hier vind je een top 5 van de meest gestelde vragen.

Staat jouw vraag er niet tussen? Scroll dan naar beneden. Onderaan deze pagina vind je verschillende categorieën met vragen. Wil je liever persoonlijk geholpen worden? Dat is geen enkel probleem. We helpen je graag verder per telefoon: 0174 - 28 34 22, per mail: klantenservice@kippie.nl of door middel van ons contactformulier!


1. Ik heb een Kippiepan besteld! Vanaf hoelaat kan ik deze afhalen in de winkel?

Alle bestellingen worden 's ochtends vroeg klaargemaakt in de winkels. Als je dus tot een avond of langer van tevoren de bestelling hebt geplaatst, staat deze in de loop van de ochtend voor je klaar. Bestel je een Kippiepan via de website om deze dezelfde dag nog op te halen? Dan kun je een aantal uur na het plaatsen van de bestelling langs de winkel lopen. In die tijd is de bestelling voor je klaargezet.  

Alle bestellingen kunnen de gehele dag worden opgehaald. Uiteraard tot de sluitingstijd van desbetreffende winkel. Wil je de exacte openingstijden weten van jouw Kippie winkel? Neem dan een kijkje op onze winkelpagina.


2. Hoe warm ik mijn Kippie producten op?

Alle producten van Kippie zijn kant-en-klaar. Ze hoeven enkel nog worden opgewarmd in de oven, magnetron of in de pan. Kippie heeft al het voorwerk al gedaan. Hoe gemakkelijk is dat?! Voor de exacte opwarmtijden en andere bereidingstips kun je het beste deze pagina bekijken. We hebben ook een gebruiksaanwijzing voor onze Kippiepan online staan. 


3. Is Kippie nog op zoek naar franchisenemers?

Uitbreiding en vernieuwing staan bij Kippie centraal. Je kunt altijd vrijblijvend contact met ons opnemen als je het ziet zitten om een eigen grill- en maaltijdenwinkel onder de vlag van Kippie te runnen. Ook als je jong bent en geïnteresseerd bent om in de toekomst een Kippie franchisenemer te worden, kun je vrijblijvend contact met ons opnemen. Op deze pagina vind je alle informatie over onze franchiseformule. 


4. Hoelang van tevoren moet ik mijn bestelling plaatsen?

Via de webshop kun je tot 15:00 uur een bestelling plaatsen om deze dezelfde dag op te halen. Ideaal dus als je nog niet precies weet hoeveel mensen er op je feestje/verjaardag komen of als je niet precies weet wat je wil hebben.

Als je de bestelling 's ochtends op wenst te halen, adviseren we je om tot een dag van tevoren te bestellen. Op deze manier kunnen de medewerkers van jouw Kippie winkel de bestelling al vroeg in de ochtend klaarmaken zodat deze op tijd voor je klaar staat!


5. Hoe lang zijn de producten van Kippie houdbaar?

De producten van Kippie worden elke dag vers gegrild en klaargemaakt in de 38 winkels. De producten worden enerzijds warm verkocht, anderzijds gekoeld in de toonbank om koud te verkopen. De kip is kant-en-klaar en hoeft thuis enkel nog even opgewarmd te worden. Als de producten eenmaal zijn afgekoeld kunnen deze tot drie dagen thuis worden bewaard in de koelkast. Ook als je van plan bent om het langer te bewaren kan dit. Vries de producten dan in!



Overige vragen per categorie:

Laden
Laden